خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

 دفاع مقدس با حضور رزمندگان اسلام ضامن تداوم انقلاب اسلامی است

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: دفاع مقدس با حضور رزمندگان اسلام ضامن تداوم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۴۲۲۳۶
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

 

قزوین_ به گزارش بسیج، جلسه تالیف قلوب و تعامل دو تیپ رزمی عملیاتی ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین و تیپ ۱۱۶ زرهی لشگر ۱۶ زرهی قزوین و تجلیل از رزمندگان ارتش در بازگشت از ماموریت مرزی شمال‌غرب، در محل سالن جلسات تیپ ۸۲ سپاه استان قزوین برگزار شد.

 سردار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین، ضمن تبریک آغاز امامت حضرت حجت بن الحسن(عج) و هفته دفاع مقدس و ایام مبارک ماه ربیع الاول بیان کرد: امروز اقدامات نیروهای مسلح در سایه ولایت در کنار یکدیگر بیش از پیش برجسته است لذا باید گفت سپاه و ارتش عضو یک خانواده و جدایی ناپذیر هستند.

وی گفت: در طول دوران خدمت سختی های زیادی را متحمل شدیم اما سخت تر از همه این سختی ها دوری از رفیقان شهید است چرا که همنشینی با این شهدا، انسان را از تعلقات دنیوی دور می کند.

سردار افروزی خطاب به رزمندگان ارتشی و سپاهی عنوان کرد: هر روز بیش از قبل باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم. آن روزی که امام خمینی(ره) فرمودند؛ پرچم انقلاب اسلامی باید در تمام دنیا به اهتزاز در بیاید کمتر کسی این حرف را با جان قبول کرد. 

وی اضافه کرد: پس از مدتی، آن روزی که در جبهه مقاومت در شهر حلب سرزمین سوریه در مسجد الرحمن نماز می خواندیم و وقتی از نماز خود فارغ شدیم متوجه اقتدای جمعیت کثیری از اهالی آن شهر که اغلب اهل تسنن بودند به خودم شدم و ناخودآگاه بیان حضرت امام یادم افتاد که به اعتبار انقلاب اسلامی این اتفاق افتاد و بعد از نماز مردم آمدند و گفتند اگر شما ایرانی ها و پاسداران نبودید داعش ناموس ما را به یغما برده بود و تمثال مبارک مقام معظم رهبری را در مسجد نشان داده و گفتند این آقا فقط رهبر شما نیست بلکه رهبر همه ما هستند لذا همه ما گوش به فرمان مقام عظمای ولایت هستیم.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین مومن، مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: این دیدار و تالیف قلوب و پیوند مجدد سپاه و ارتش مصداق بارز آیه «واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا» می باشد.

حجه الاسلام والمسلمین آغاسیان مسوول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۶ زرهی قزوین نیز در این دیدار با اشاره به عظمت و قدرت نیروهای مسلح گفت: قدرت روز افزون رزمندگان اسلام در نیروهای مسلح اجازه فکر اهانت و کوچکترین اقدامی علیه امنیت ملی ما را به دشمن نخواهد داد.

امیر زمانی فرمانده تیپ ۱۱۶ زرهی قزوین نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری دفاع مقدس گنجینه فراموش نشدنی است.

اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در سطح بین الملل بی مثال است و ارتش نیز شانه به شانه این نهاد مقدس ایستاده و به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی، به فرموده شهید صیاد شیرازی ارتشی و سپاهی یک لشگر الهی هستند.

گفتنی است؛ در پایان این برنامه سردار افروزی با اهدای هدایا و تقدیر نامه از امیر زمانی و مجموعه تیپ ۱۱۶ زرهی قزوین تجلیل کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار